ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ (INTRODUCTION TO THE THEORY OF COMPUTATION)
GREEK
Πεπερασμενα αυτοματα (αιτιοκρατικα, αντιαιτιοκρατικα), κανονικές εκφράσεις και γλώσσες, ασυμφραστικές γραμματικες και αυτόματα στοίβας, μηχανές Turing και μοντελα υπολογισμού, επιλυσιμότητα και ανεπιλυσιμότητα
ENGLISH
Deterministic and Non-deterministic Finite Automata
Regular Expressions and Languages
Context Free Grammars and Push Down Automata
Turing machines and computability
ΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Περιοχές, εφαρμογές, διεπαφές και τρόποι αποθήκευσης για γραφικά υπολογιστών, τρισδιάστατα μοντέλα, pipeline, rendering. Μοντελοποίηση Αντικειμένων σε γραφικά: Γραμμές, επιφάνειες, σφαίρες, πολύγωνα, καμπύλες, καμπύλες επιφάνειες–Bezieer, Β-splines, Hermite, Rational. Αποκοπή μη ορατών αντικειμένων. Απόκρυψη μη ορατών επιφανειών-αντικειμένων. Γεωμετρικές Δομές Δεδομένων. Φωτορεαλιστική: Σκίαση Επιφανειών, πηγές φωτός, ανάκλαση/διάθλαση κλπ. Υφή, απόδοση υφής σε δύο και τρεις διαστάσεις.